Livrare si Retur
Politica de Livrare
Livrarea produselor se face prin firma partenera de curierat rapid.
Costul livrării este de aproximativ 20 lei pentru fiecare comandă, iar comenzile peste 300 Ron beneficiază de transport gratuit.
Termenul de finalizare al comenzii (din momentul în care plasati comanda și până cand aceasta va fi predată curierului) este de maxim 4-5 zile lucrătoare. Real, comenzile pleacă de la noi de pe o zi pe alta.
Curierul are obligația contractuală sa efectueze 2 încercări de livrare, după care păstreaza coletul la sediul firmei de curierat din localitatea dvs. timp de 4 zile lucrătoare pentru a fi ridicat.
Așadar, dacă nu sunteți la adresă în momentul în care vă contactează curierul, puteți solicita livrarea într-o altă zi, în mod gratuit.
Politica de Retur
Avem o politică de returnare de 14 zile, ceea ce înseamnă că aveți la dispoziție 14 zile de la primirea articolului pentru a solicita returnarea. Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau nefolosit, cu etichete și în original.
Pentru a initia un retur, ne puteți contacta la poneyrostore@gmail.com. Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți coletul. Articole trimise înapoi la noi fără a solicita mai întâi o returnare nu vor fi acceptate.
Ne puteți contacta oricând pentru orice întrebări privind returnarea la poneyrostore@gmail.com sau direct trimitindu-ne un mesaj prin formularul de contact disponibil pe site la sectiune Contact.
ATENȚIE: Conform art. 16 lit. c din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 ce face referire la exceptări de la dreptul de retragere, în cazul în care Cumpărătorul optează pentru achiziționarea unor produse Personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), produsele suferind astfel modificări la cererea Cumpărătorului, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
Coletele prezintă deteriorări severe;
Produsele au fost livrate / facturate greșit.
Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
Produsele prezintă defecte de fabricație
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului ,cu excepția produselor personalizate noi si care nu prezinta defectiuni de fabricatie la momentul receptiei de catre cumparator.
De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv excepția produselor personalizate. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de catre cumparator
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau nefolosit, cu etichete și în original.
Rambursări
Vă vom anunța după primirea și inspectarea returnării pentru a vă anunța dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobat, veti primi banii automat prin metoda de plată inițială în 10 zile lucrătoare. Vă rugăm să rețineți că poate dura ceva timp pentru banca dvs. sau compania cardului de credit să proceseze și să posteze și rambursarea.
Dacă au trecut mai mult de 15 zile lucrătoare de când v-am aprobat returnarea, vă rugăm să ne contactați la poneyrostore@gmail.com.